Staying while you kiss me, saying that you miss me Feels like I'm stuck on you. I can't say "I love you" no more (More) - "FRANCHISE" - LYRICS, HOT SONG: Tory Lanez - "Most High" - LYRICS, Songs That Will Make You Cry Uncontrollably. It took some time but I realized Tu es mon bébé, même quand tu me quittes Maybe I'm the cause of the pain Bad for me, it's the truth, but I can't miss this (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({}); Places de Concerts Ooh, ooh, ooh adunit_id: 39383896, Don't tell my friends that I'm here to visit Ooh, ooh, ooh Ooh, ooh, ooh Dans ta chambre, encore une fois, je suis tenté C'est mauvais pour moi, c'est la vérité, mais je ne peux pas rater ça Ne dis pas à mes amis que je suis là, en visite It took some time but I realized You do me wrong, but it feels right adunit_id: 39383895, Je déteste quand tu me tentes }; Feels like I'm stuck on you right It was produced by Rodrigo Barahona and Giveon. You do me wrong, but it feels I can't say "I love you" no more (More) 'Cause my friends gon' judge me for sure It took some time but I realized You do me wrong, but it feels right Feels like I'm stuck on you right Feels like I'm stuck on you. It took some time but I realized On dirait que je suis accro à toi. Tu es loin de m'aimer, mais je suis accro Tu me fais du mal, mais ça me fait du bien Feelgood Music, La traduction de Stuck On You de Giveon est disponible en bas de page juste après les paroles originales, Paroles2Chansons dispose d’un accord de licence de paroles de chansons avec la, Société des Editeurs et Auteurs de Musique, Sech - Relación (Remix) traduction, La Ross Maria - Tú Vas A Tener Que Explicarme (remix), Laura Pausini - Io sì (Seen) [From “The Life Ahead (La vita davanti a sé)”]. Il m'a fallu du temps, mais j'ai compris It took some time but I realized Il m'a fallu du temps, mais j'ai compris var opts = { Tu me fais du mal, mais ça me fait du bien Ooh, ooh, ooh Ne dis pas à mes amis que je suis là, en visite The song was premiered on October 1, 2020. Up in your room once again, tempted (function() { Bad for me, I'm a fool, but I can't end it You do me wrong, but it feels right, I can't say "I love you" no more (More) Parce que mes amis vont me juger, c'est certain Young Thug & M.I.A. Trust me I do understand, this is Bad for me, I'm a fool, but I can't end it Far from love, but I'm stuck })(); Ooh, ooh, ooh var opts = { Dans ta chambre, encore une fois, je suis tenté C'est peut-être moi la cause du chagrin Il m'a fallu du temps, mais j'ai compris You do me wrong but it feels right Feels like I'm stuck on you Submit Corrections "Stuck On You" is the first single from Giveon's second EP, "When It's All Said And Done". Je t'attends, même ta façon de me traiter 'Cause my friends gon' judge me for sure You're my baby even when you leave me Far from love, but I'm stuck Je reste pendant que tu m'embrasses, tu dis que je te manque /* paroles2chansons.com - Above Lyrics */ Hate it when you temp me, I can't say "I love you" no more (More) Je t'attends, même ta façon de me traiter song: "Stuck+On+You", Ne dis pas à mes amis que je suis là (Mm-mm-mm) Last.fm Music | Copyright © 2020 CBS Interactive Inc. / All rights reserved. Je ne peux plus dire "Je t'aime" (Je ne peux plus) You're my baby even when you leave me Crois-moi, je comprends bien, c'est Tu me fais du mal, mais ça me fait du bien Je t'attends, même ta façon de me traiter Bad for me, it's the truth, but I can't miss this, Ooh, ooh, ooh Tu es mon bébé, même quand tu me quittes Il m'a fallu du temps, mais j'ai compris Don't tell my friends that I'm here (Mm-mm-mm), Waiting for you, even how you treat me document.write('
');var c=function(){cf.showAsyncAd(opts)};if(typeof window.cf !== 'undefined')c();else{cf_async=!0;var r=document.createElement("script"),s=document.getElementsByTagName("script")[0];r.async=!0;r.src="//srv.clickfuse.com/showads/showad.js";r.readyState?r.onreadystatechange=function(){if("loaded"==r.readyState||"complete"==r.readyState)r.onreadystatechange=null,c()}:r.onload=c;s.parentNode.insertBefore(r,s)}; You do me wrong, but it feels right Feels like I'm stuck on you Traduction Stuck On You - Giveon. 'Cause my friends gon' judge me for sure You do me wrong, but it feels right C'est peut-être moi qu'il faut blâmer C'est peut-être moi la cause du chagrin C'est peut-être moi, le problème, et c'est peut-être moi qui provoque tout ça On dirait que je suis accro à toi })(); Sur Frap.cl venez découvrir toutes les dernières pépites du Rap français. Tu me fais du mal, mais ça me fait du bien Si vous souhaitez voir vos artistes préférés sur scène, nous vous proposons également un service de billetterie en ligne pour l'achat de vos places de concerts, Découvrez notre sélection de chanson pour garder de la bonne humeur pendant le confinement ! C'est mauvais pour moi, c'est la vérité, mais je ne peux pas rater ça Parce que mes amis vont me juger, c'est certain C'est peut-être moi, le problème, et c'est peut-être moi qui provoque tout ça }; Parce que mes amis vont me juger, c'est certain song: "Stuck+On+You", (function() { artist: "Giveon", /* paroles2chansons.com - Below Lyrics */ div_id: "cf_async_" + Math.floor((Math.random() * 999999999)) Je t'attends, même ta façon de me traiter You do me wrong, but it feels right AZLyrics. Waiting for you, even how you treat me Je ne peux plus dire "Je t'aime" Tu me fais du mal, mais ça me fait du bien I can't say "I love you" no more (More) On dirait que je suis accro à toi 'Cause my friends gon' judge me for sure 27 Best Ever Songs From Movie Soundtracks, HOT SONG: 21 Savage x Metro Boomin - "My Dawg​" - LYRICS, NEW SONG: Rod Wave - POP SMOKE - "MOOD SWINGS" ft. Lil Tjay - LYRICS, POPULAR SONG: Travis Scott feat. C'est peut-être moi qu'il faut blâmer Parce que mes amis vont me juger, c'est certain You do me wrong, but it feels Parce que mes amis vont me juger, c'est certain Je ne peux plus dire "Je t'aime" (Je ne peux plus) Je ne peux plus dire "Je t'aime" (Je ne peux plus) Tu es mon bébé, même quand tu me quittes Je ne peux plus dire "Je t'aime" (Je ne peux plus) Up in your room once again, tempted Il m'a fallu du temps, mais j'ai compris Feels like I'm stuck on you, Trust me I do understand, this is Maybe I'm the one to blame 'Cause my friends gon' judge me for sure G. artist: "Giveon", It took some time but I realized document.write('
');var c=function(){cf.showAsyncAd(opts)};if(typeof window.cf !== 'undefined')c();else{cf_async=!0;var r=document.createElement("script"),s=document.getElementsByTagName("script")[0];r.async=!0;r.src="//srv.clickfuse.com/showads/showad.js";r.readyState?r.onreadystatechange=function(){if("loaded"==r.readyState||"complete"==r.readyState)r.onreadystatechange=null,c()}:r.onload=c;s.parentNode.insertBefore(r,s)}; Maybe I'm the problem and the one that's causing all of this, I can't say "I love you" no more (More) Tu es mon bébé, même quand tu me quittes 'Cause my friends gon' judge me for sure Mauvais pour moi, je suis un idiot, mais je ne peux pas y mettre fin div_id: "cf_async_" + Math.floor((Math.random() * 999999999))

Darren Waller College Stats, 10 Minute 30 Second Timer, Frances Phoenix, Women's Vans Hoodie Sale, Anupriya Goenka Movies And Tv Shows, Weston Properties, Sponsorship Approval Letter Sample, Reba Sing It Now, Dexter Davis, Securian, Fearless Taylor Swift Lyrics, Vic Tokai Wikipedia,